ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Έχετε ήδη λάβει το ωρολόγιο  πρόγραμμα λειτουργίας του σχολείου για αυτήν την εβδομάδα από τους δασκάλους σας. Το πρόγραμμα θα είναι διαφορετικό για κάθε εβδομάδα και θα σας  αποστέλλεται εγκαίρως για να το γνωρίζετε.

Μερικές χρήσιμες διευκρινίσεις. Στις  στήλες του βλέπετε με τη σειρά:

Ημέρα, π.χ. Δευτέρα, ακολουθεί  ημερομηνία 27/4/2020, ώρα 12.00 πμ, εκπαιδευτικός, μάθημα π.χ.Γλώσσα και  Σύνδεσμος (τελευταία στήλη).

ΠΡΟΣΟΧΗ:. Στον εκπαιδευτικό ,π.χ. Παπαγεωργίου, έχει δύο(2) στήλες.

Σύγχρονη και Ασύγχρονη. Τι σημαίνουν.

Αν το όνομα του εκπ/κού,π.χ. Παπαγεωργίου είναι στην στήλη ασύγχρονη, σημαίνει ότι ο κ.Παπαγεωργίου θα ανεβάσει τις εργασίες του στο μάθημα που ακολουθεί στην επόμενη στήλη, στο παράδειγμά μας Γλώσσα, στην  eclass. Είναι η ψηφιακή τάξη που ήδη δουλεύετε εδώ και καιρό.

Αν το όνομα Παπαγεωργίου είναι γραμμένο στην πρώτη  στήλη δηλ. στην Σύγχρονη τότε σημαίνει ότι είναι «ραντεβού» για  « Τηλεδιάσκεψη» την  συγκεκριμένη  ώρα,π.χ, 12.00 ,επομένως δάσκαλος και μαθητές θα κάνουν το μάθημα στην ψηφιακή τάξη Cisco Webex,όλοι μαζί.

Στη στήλη Σύνδεσμος υπάρχει το link της τάξης, όπου θα κάνετε κλικ και εφόσον εγκαταστήσατε σωστά την εφαρμογή, θα συνδεθείτε αυτόματα με την τάξη του παιδιού σας. Οδηγίες για την εγκατάσταση έδωσα στο προηγούμενο άρθρο στην ιστοσελίδα μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ:    Το link ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ

Έχοντας πλέον το πρόγραμμα στα χέρια σας, θα προσπαθήσουμε να απαλλαγούμε από τα πολλά ενημερωτικά e-mail . Ξέρετε πλέον τι μαθήματα, με ποιο εκπ/κό και με ποιο τρόπο θα γίνονται την κάθε ημέρα. Οι εκπαιδευτικοί θα είναι συνεπείς στο να δίνουν τις εργασίες των μαθημάτων την συγκεκριμένη ημέρα. Κι εσείς δεν θα είστε συνεχώς με το κινητό στο χέρι, αν θα έχουμε και τι μάθημα, με ποιον εκπ/κό κλπ.

Σημαντική Διευκρίνιση: Το πρόγραμμα υποχρεωτικά, από το Υπουργείο, μας δίνει συγκεκριμένες ώρες. Αυτό όμως δεν είναι δεσμευτικό, ειδικά αν υπάρχουν προβλήματα δικτύου, αυτό που λέμε «σέρνεται» και μας «πετάει έξω». Αν λοιπόν έχουμε υποχρεωτικά Γλώσσα την Τρίτη στις 3.00 μ.μ.,ο εκπ/κός μπορεί να ανεβάσει τις ασκήσεις του το πρωί στις 10.00.,  όπως κι εσείς, γονείς/μαθητές δεν υποχρεώνεστε να ασχοληθείτε αναγκαστικά στις 3.00. Όποτε μπορείτε,  ανάλογα με τον οικογενειακό σας προγραμματισμό.

Υποχρεωτικό είναι:

  • Για τους εκπ/κούς να δίνουν τις εργασίες τους στις συγκεκριμένες ημέρες
  • Για τους μαθητές /τριες, να τις επιστρέψουν έως την ημέρα που θα τους ζητηθεί.
  • Για την Σύγχρονη ( δηλ. την τηλεδιάσκεψη ) εννοείται θα είναι σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα σύμφωνα με το πρόγραμμα. Ωστόσο αν προκύψει πρόβλημα, π.χ. στις 3.00 το δίκτυο δεν αντέχει κλπ τότε ο εκπ/κός σε συνεννόηση πάντα μαζί σας, μπορεί να ορίσει μια διαφορετική ώρα, ίσως το απόγευμα.

Γενικά οι οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ

Οι ώρες που το Δημοτικό χρησιμοποιεί τις δυνατότητες των Ψηφιακών τάξεων είναι καθημερινά 12.00΄π.μ.-4.00΄μ.μ.. Όπου αυτό δεν είναι δυνατό,  σε συνεννόηση με τους γονείς αναζητείται κάθε πρόσφορο μέσο και δυνατότητα.

Αγαπητοί Γονείς/ Κηδεμόνες,

Το Υπουργείο προσπαθεί και δίνει τις δυνατότητες και διευκολύνσεις.

Η Συντονίστρια Εκπ/κού Έργου συμβάλει τα μέγιστα από την μεριά της, με οδηγίες κλπ.

Οι εκπ/κοί περισσότερο από όλους προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Με στόχο,  όχι να αντικαταστήσουμε το μάθημα στην κανονική τάξη, αλλά να κρατήσουν οι μαθητές/τριες μας την επαφή με το σχολείο, τον δάσκαλο και τους συμμαθητές τους, αυτό που ονομάζουμε μαθησιακή διαδικασία.

Κανένα ψηφιακό εργαλείο δεν πρόκειται ποτέ να αντικαταστήσει αυτή την εξαιρετικά βαθιά σχέση του δασκάλου με τον μαθητή του. Είναι δυνατότητες , χρήσιμες που μας δίνονται και τις χρησιμοποιούμε,ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης  όπως η παρούσα.

Σαν σχολική μονάδα προσπαθούμε να μην μείνει κανένας μαθητής/τρια μακριά από την μαθησιακή διαδικασία. Από εσάς ζητούμε να κάνετε ότι καλύτερο μπορείτε, ανταποκρινόμενοι ανάλογα με τις δυνατότητές και τις οικογενειακές συνθήκες του σπιτιού σας: μεγαλύτερα παιδιά με περισσότερες υποχρεώσεις, ένας Η/Υ και αν υπάρχει κλπ.

Μέσα σε δύσκολες συνθήκες κάνουμε όλοι, αυτό που μπορούμε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Χωρίς άγχος, υπερβολικές απαιτήσεις  και  πανικό. Ήρεμα, με ανεκτικότητα και ενσυναίσθηση, μπαίνοντας  ο ένας στη θέση  του άλλου με σκοπό να καταλάβει τις πράξεις του την συμπεριφορά του κλπ.

Καλή συνέχεια.

Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση

Ο Δ/ντής

Οι εκπ/κοί του σχολείου

 

 

 

 

Comments are closed.